Faciliteiten

De locatie Lutherse kerk Nijmegen bevat een kerkzaal met 70-100 zitplaatsen en een separate vergadermogelijkheid voor ongeveer 15 personen in de vroegere consistoriekamer. Geluidsinstallatie, flap-over en beamer met toebehoren behoren tot de standaarduitrusting. De huurtarieven zijn afhankelijk van het gewenste huurassortiment.
Op afspraak is catering in diverse vormen beschikbaar waarbij de horeca uit de directe omgeving nauw is betrokken. De goede akoestiek van de grote zaal maakt dat deze zeer geliefd is voor muziekuitvoeringen. Voor meerkorige uitvoeringen zijn twee ruime zij-balkons beschikbaar. In bijzondere gevallen kan gebruik gemaakt worden van het monumentale Van Deventer-orgel.
De locatie is tevens een gunstige uitvalsbasis voor een uitstapje naar het oude stadscentrum met zijn bezienswaardigheden.
De nabijheid in de directe omgeving van twee grote parkeerterreinen (Vierdaagseplein/Julianaplein en De Wedren) is een absolute aanbeveling voor deze locatie.